пʼятницю, 24 травня 2019 р.

Псаломъ 29


Псаломъ 29.
Превозношу Тебе, Боже,
Що мене Ты ратовавъ
И втѣшаться надо мною
Ворогамъ моимъ не давъ.
Возвавъ, Господи, до Тебе –
И мене Ты исцѣливъ,
Душу вызволивъ изъ аду,
Отъ могилы заступивъ.
Воспѣвайе Господеви,
Преподобныи Его;
Величайте пресвятеє
Имя Господа свого!

Гнѣвъ Господній не надовго,
Милость Божа на ввесь вѣкъ;
Плачъ у вечерѣ наступить,
Вранцѣ веселъ чоловѣкъ.
Въ моêмъ счастьи, я сказавъ бувъ:
Не звихнусь во вѣки я“!
Въ Твоêй благости стояла
Твердо такъ гора моя.
Отвернувся Ты отъ мене —
И я въ тяжкôмъ смутку ставь.
У той часъ Тебе, мой Боже,
Такъ моливъ я и благавъ:
„Яка польза въ моêй крови,
Що въ могилу я пôйду?
Прахъ не буде Тебе славить,
Гласить истину святу.
О, почуй мою молитву!
Милосердіемь Твоимъ
Ты помилуй мене, Боже,
Будь помочникомъ моимъ!“
И печаль мою велику
Ты на радôсть обернувъ;
Знявъ изъ мене чорны шаты
И весельемъ обгорнувъ.
Тобѣ й буде моя слава
Безпрестанно возглашать;
Тебе, Господи, мôй Боже,
Буду вѣчно величать.

Немає коментарів:

Дописати коментар