пʼятницю, 24 травня 2019 р.

Псаломъ 101


Псаломъ 101
Почуй, Господи, молитву
Мою скорбную къ Тобѣ,
И да прыйдутъ передъ Тебе
Вопли тяжкіи мои;
И Твого лиця святого
Отъ мене не отверни
У той день, якъ я страждаю,
Твое ухо прихили;
У той день, якъ призываю,
Скоро, Господи, внемли!
Бо якъ дымъ уже счезаютъ
Мои горестныи дни,
И якъ горно обпалились
Уже кости всѣ мои;
Уже скошено и высхло
Мое сердце, якъ трава,
Що й про хлѣбъ забувъ... отъ воплей
Къ плоти кôсть моя присхла.

Якъ неясыть у пустыни,
Такъ у свѣтѣ я живу;
Я мовь пугачъ на руинѣ,
И безсонный я сижу.
Якъ сидитъ на стрѣсѣ птиця
Одинокая въ ночи.
Вороги мене все судять,
Въ приміръ ставлять, кленучи.
Ѣмь я попелъ замість хлѣба,
Слезы пью съ питьемъ моимъ,
Що пôднявши мене, Боже?
Кинувъ Ты въ гнѣву Твоêмъ.
Мои дни якъ тінь счезаютъ
И якъ сѣно я изсохъ...
Ты-жь, о Господи нашъ, вѣченъ;
Твоя память въ родъ и родъ...
Встанешь Ты и надъ Сіономь
Вмилосердишся изновь;
Часъ помиловати ёго,
Тому часъ уже прійшовъ;
Бо рабы Твои злюбили
И камêнья всі его,
Бо они уже жаліють
И за попеломъ его.
Тодѣ всѣ народы будутъ
Имя Господа благать,
Всѣ цари земныи станутъ
Его славу величать;
Бо Господь Сіонь воздвигне,
Въ славѣ зъявится Своей,
На молитву бѣдныхъ призритъ,
Буде милостивъ и къ ней.
И написано про тее
У потомный буде родъ;
Буде Господа хвалити
Новосозданный народъ:
Що приникъ онъ отъ Своеи
Пресвятои высоты;
Подивився Господь зъ неба
На земныи тяготы –
Вопль невольникôвъ почути,
Сынôвъ смерти розрѣшить,
Да предстануть на Сіонѣ
Имя Господа гласить
И въ святôмъ Ерусалимѣ
Его славу возносить,
Якъ народы й цари вкупѣ
Станутъ Господу служить.
На пути втомились силы,
Умалились дни мои;
И сказавъ я: Боже милый!
Не пошли конця менѣ
Въ половинѣ мого вѣку...
Въ родъ и родъ лѣта Твои,
Древле Ты поставивъ землю,
Небо – дѣло рукъ Твоихъ;
Небеса й земля погибнутъ,
Ты-жъ пребудеши во вѣкъ;
Они станутъ, яко ризы,
Обветшалыи зовсѣмъ;
Ты зовьешь ихъ якъ одежу;
Перемѣна буде имъ;
Ты-жъ все Той-же, Твои лѣта
Не убавлятся ничѣмъ.
И рабôвъ Твоихъ потомки
Будутъ землю населять;
Племя ихъ передъ Тобою
Буде вічно пред стоять.

Кіевъ, 7. Марта, 1867.

Немає коментарів:

Дописати коментар